میخکمیخک، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

طهورا دختر ناز مامان وبابا

شعر گیلکی

1393/4/26 0:03
نویسنده : کبراقویدل
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

مارِ تی قربان شُنم                                                       تِرِ وِگیرم کوهان شُنُم

هر وقت که فرصت دارم                                                 روز،روزِ کارِ دارم

شب مرگِ خوابِ دارم...                                          الای لای لای زکِی جان، ناز بداشته

خودا تی شوقه کِ می دیل به کاشته                               من و تو چه مانیم؟ دو خال راَکه

ترا ناجی، مرا، دنیا فَتاشته                                         بوخوس کی وقت خوابِ ناز بداشته

سَگانِ وقتِ لاوِ ناز بداشته                                           لالای لای لای گول ابجی، گول مار

تو خاب ناز داری، من هم بجار کار                                 بوخوس ایپچه، بوخوس شاید ویریشتی

بیدینم تی دیما، انار شاپار                                         بوخوس کی وقت خوابِ ناز بداشته

سگان وقتِ لاوِ ناز بداشته

پسندها (1)

نظرات (0)